Alla inlägg under september 2013

Av Annica Olsson - 19 september 2013 20:26

Hösten har kommit, oavsett man vill eller inte. Men den är annorlunda jämfört, med alla andra höstar jag har upplevt. För ett år sedan, förde hösten med sig mitt livs kärlek Patric, som också nu är min fästman. Förlovningen var en av dom bästa dagarna, i våra liv. Den hade allt, mycket känslor och, jag kollar jämt ner på min ring, tror knappt att detta är sant. Nästa vecka blir vi sambos, och firar ett år tillsammans, så hösten kommer med fina och mysiga dagar, som gör oss påminda om att vårat liv går framåt. Äntligen kan jag se ljuset i hösten, för det har varit svårt innan, då tillvaron var mörk, oavsett årstid. Vi går en ljus framtid till mötes, och jag är gladare än på länge. Nemo killen är också glad att han ska, få sin pappa på heltid äntligen. Nemo känner av att det blir kallare ute, så han är väl beredd på hösten och vintern. Vi har det bra, våran lilla familj på tre.

Ovido - Quiz & Flashcards