Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

Sommaren 2013!

Av Annica Olsson - 30 maj 2013 19:38

Det var ett tag sen, jag skrev någonting här på bloggen, men det har hänt så himla mycket. Jag har fått förlängt på mitt jobb, efter en minst sagt omvälvande händelse. Jag ska förlova mig i augusti med min karl, vi firar ett år i september, och vi ska flytta i hop när hösten kommer. Helt otroligt att vi har kommit så långt, på våran väg tillsammans. Jag har sjungit på min pojkväns, brorsons dop, dessutom sjöng jag a capella, för första gången i mitt liv. Ännu en upplevelse att lägga, till handlingarna. Jag är precis där jag vill, vara mitt i liv, inte kunde jag ana när jag gick på gymnasiet, att mitt liv skulle bli så här bra till sist. När jag sterliserade mig, trodde jag att jag skulle få leva mitt liv ensam. Men inte då, jag träffade mannen i mitt liv, sen har ju vi barn så de räcker, vi har ju våran Nemo, som är världens bästa unge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Olsson - 28 december 2013 20:37

Detta med att ha barn, inte kunna få barn, eller vara frivilligt barnlös, är så otroligt laddat. Tjejer som väljer bort barn, trycks provcoera något otroligt. Men detta är det ingen som skriver om, jag själv skrev till Amelia, och vad fick jag en lit...

Av Annica Olsson - 1 december 2013 19:17

Nu till mina innersta tankar, jag har ett funktionshinder som heter Diskalkulii, i korta drag betyder det att man har extremt svårt med matte, svårt att bedömma avstånd, svårt med lokalsinnet, svårt att bedömma saker som ska göras vid behov. Detta är...

Av Annica Olsson - 12 november 2013 20:22

Det datumet är speciellt, för då kom lyckan, i form av en grycksbokarl som heter Patric! Hela mitt liv har jag längtat efter kärlek, men inte känt att jag har passat in, varken lång,eller blond, som det skulle vara på den tiden, ja alltså tills man i...

Av Annica Olsson - 31 oktober 2013 19:46

Som 17 åring var jag, glad och ville precis som dom flesta andra bli älskad, känslan av att bli älskad stod högt upp på listan. Jag träffade en man som jag trodde, älskade mig, fler och fler folk påpekade massor av saker om honom, och självklart gick...

Av Annica Olsson - 19 september 2013 20:26

Hösten har kommit, oavsett man vill eller inte. Men den är annorlunda jämfört, med alla andra höstar jag har upplevt. För ett år sedan, förde hösten med sig mitt livs kärlek Patric, som också nu är min fästman. Förlovningen var en av dom bästa dagarn...

Ovido - Quiz & Flashcards