Alla inlägg under december 2012

Av Annica Olsson - 17 december 2012 20:43

Trots att det är vinter, så är jag glad, riktigt lycklig faktiskt. Jag har min fina pojkvän, våran underbara son, underbara vänner, familj och svärföräldrar. Dock har jag förlorat min svägerska, det känns jobbigt, och jag blir rädd att mitt liv också ska gå i kras, som det har gjort så många gånger förr. Livet tar förunderliga vägar och svängar, ibland går det neråt så mycket, för att sen vända och gå uppåt. Snart är julen här, och min pojkvän ska fira jul med oss. Ibland tänker jag,när kommer baksmällan, hur länge ska jag få vara så här lycklig. Livet är till för att levas, och för att må bra, för att lära sig något. Jag önskar att alla mina vänner ska få känna och vara lika lycklig som jag är.

Ovido - Quiz & Flashcards