Direktlänk till inlägg 9 september 2012

En milstolpe nådd

Av Annica Olsson - 9 september 2012 19:45

Äntligen är steriliseringen gjord! Vilken krångeldag, sist ut på operation, men resten gick ju bra, har varit ledig en vecka, och nu har jag jobbat ett tag. Känns jättebra, mina plåster är borta, och allt ser bra ut. Får se när jag kan börja träna igen. Vill känna att allting känns bra så att säga. Så har de börjat bli höst också, tyvärr är det väl bara att gilla läget. Men vem vet, kanske hösten i år blir bättre än någonsin, man kan ju alltid hoppas i alla fall. Vi får se vad hösten har att erbjuda.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Olsson - 28 december 2013 20:37

Detta med att ha barn, inte kunna få barn, eller vara frivilligt barnlös, är så otroligt laddat. Tjejer som väljer bort barn, trycks provcoera något otroligt. Men detta är det ingen som skriver om, jag själv skrev till Amelia, och vad fick jag en lit...

Av Annica Olsson - 1 december 2013 19:17

Nu till mina innersta tankar, jag har ett funktionshinder som heter Diskalkulii, i korta drag betyder det att man har extremt svårt med matte, svårt att bedömma avstånd, svårt med lokalsinnet, svårt att bedömma saker som ska göras vid behov. Detta är...

Av Annica Olsson - 12 november 2013 20:22

Det datumet är speciellt, för då kom lyckan, i form av en grycksbokarl som heter Patric! Hela mitt liv har jag längtat efter kärlek, men inte känt att jag har passat in, varken lång,eller blond, som det skulle vara på den tiden, ja alltså tills man i...

Av Annica Olsson - 31 oktober 2013 19:46

Som 17 åring var jag, glad och ville precis som dom flesta andra bli älskad, känslan av att bli älskad stod högt upp på listan. Jag träffade en man som jag trodde, älskade mig, fler och fler folk påpekade massor av saker om honom, och självklart gick...

Av Annica Olsson - 19 september 2013 20:26

Hösten har kommit, oavsett man vill eller inte. Men den är annorlunda jämfört, med alla andra höstar jag har upplevt. För ett år sedan, förde hösten med sig mitt livs kärlek Patric, som också nu är min fästman. Förlovningen var en av dom bästa dagarn...

Ovido - Quiz & Flashcards